رسیدگی به شکایات
 

رسیدگی به شکایات:

درصورت داشتن هرگونه پیشنهاد یا شکایت در ساعات اداری ابتدا به مسئول بخش مربوطه مراجعه نمایید. همچنین در صورت لزوم می توانید به واحد مددکاری و یا واحد رسیدگی به شکایات واقع در دفتر مدیریت بیمارستان مراجعه و مشکل خود را مطرح نمایید.

در ساعت غیر اداری به دفتر پرستاری مراجعه کنید. سوپروایزر کشیک پاسخگوی شما خواهد بود.

همچنین می توانید با شماره 09397320946 و سامانه پیامک 3000600028 تماس گرفته و نظر خود را به مسئولین بیمارستان منتقل نمایید.

شماره تماس بیمارستان کوثر:  25-02333437821

شماره تماس داخلی واحد مددکاری: 2333

شماره تماس داخلی واحد رسیدگی به شکایات: 2394

 

لطفاً در هنگام طرح نظر یا شکایت خود به نكات زير توجه فرماييد :

  1. نظرات خود را حتي الامكان كوتاه و روشن بيان نماييد .
  2. چنانچه از فرد خاصي شكايت داريد نام و مشخصات وي را ذكر نماييد .
  3. نام، نام خانوادگی، موضوع و شرح مختصر شکایت را بصورت کتبی به واحد رسیدگی به شکایات تحویل نمایید.
  4. شماره تماس خود را جهت اطلاع نتيجه نهايي ، قيد نماييد.

 

نظرسنجی
اولویت اول شما در انتخاب بیمارستان کوثر جهت درمان کدام است؟

حضور پزشکان متخصص و ماهر
پرسنل متعهد، وظیفه شناس و پاسخگو
برخورداری از تجهیزات تشخیصی و درمانی مناسب
داشتن تجربه یا خاطره خوب از بیمارستان کوثر

بیمه
بیمه های طرف قرارداد
سوابق بیمه تامین اجتماعی
آموزش
آموزش و فرهنگ سازی سلامت
طرح تحول نظام سلامت
پایگاه اطلاع رسانی طرح تحول نظام سلامت
تور مجازی
تور مجازی بیمارستان کوثر سمنان
729535 : کل بازدید 229 : بازدید امروز 0.22 : زمان بارگزاری صفحه 1252 : بازدید این صفحه 12 : بازدیدکنندگان آنلاين