روند پذیرش بیماران
 
روند پذيرش بيماران در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

 

الف : روند پذيرش بيمارانی كه با دستور بستری از طريق درمانگاه يا مطب پزشك مراجعه می کنند:

  1. مراجعه بيمار يا همراه وی به واحد پذيرش بیمارستان جهت تشكيل پرونده بستری با در دست داشتن دستور بستری
  2. ارائه اطلاعات و مشخصات مورد نیاز بيمار به مسئول واحد پذيرش، امضای رضايتنامه بستری توسط بيمار يا ولی بیمار)، صدور كارت همراه در صورت تمايل و تشكيل پرونده بستری
  3. هماهنگی مسئول پذیرش با مسئول بخش مربوطه جهت اختصاص تخت
  4. مراجعه بیمار یا همراه وی به باجه بانک یا واحد صندوق جهت واريز مبلغ علی الحساب بستری
  5. انتقال بيمار به بخش مربوطه با در دست داشتن پرونده بستری (وسايل انتقال بيمار به بخش نظیر برانكارد یا ويلچر در اورژانس فراهم مي باشد )
  6.  

 

ب : مراحل پذيرش جهت بستري بيماراني كه به اورژانس بيمارستان مراجعه مي نمايند :

  1. دريافت دستور بستري از پزشك اورژانس
  2. مراجعه به پذيرش اورژانس جهت تكميل پرونده واخذ رضايتنامه از بيمار يا همراه وي
  3. هدايت بيمار به اورژانس جهت بستری موقت در اورژانس و در صورت نياز ، انتقال به بخش مربوطه و ادامه درمان
 

      مدارك مورد نياز در هنگام پذيرش بيمار :

  1. دستور بستري توسط پزشك
  2. داشتن مدرك شناسايي معتبر جهت تكميل اطلاعات هويتي بيمار در برنامه پذيرش و تشكيل پرونده
  3. همراه داشتن کپی صفحه اول دفترچه بیمه یا معرفی نامه از سازمان های طرف قرارداد

 

  راهنمای مراجعین هنگام پذیرش :

  1. به منظور بهبود روند پذيرش در هنگام تشكيل پرونده بستري ، با متصدي پذيرش در ارائه اطلاعات صحيح و دقيق  جهت ورود اطلاعات به سيستم همكاري لازم را به عمل آوريد .
  2. پس از تعيين اتاق و تخت چنانچه با هر كمبود يا مشكل مواجه شديد مراتب را به سرپرستار بخش اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام گردد .
  3. در جهت رعايت بهداشت فردي و جلوگیری از نارضايتي ساير بيماران، همكاري لازم را با پرسنل بخش در خصوص تعويض لباس و ملحفه در زمان معين شده، همچنين رعايت بهداشت فردي ( استحمام ، شستن دست ها ، مسواك زدن و ...) به عمل آوريد .
  4. مسئوليت اموال و وسايل با خود بيمار و همراهان آنان بوده و بيمارستان در اين خصوص هيچگونه تعهدي ندارد.
  5. آژانس بیمارستان همه روزه پاسخگوی نیاز بیماران و مراجعین محترم جهت هر گونه خدمات انتقال شهری و خارج شهری می باشد.
  6. جهت برقراری ارتباط با خارج از بیمارستان مي توانيد از تلفن هاي همگانی كارتی يا رايگان شهری موجود در جنب درب ورودی بيمارستان استفاده نماييد.
  7. به منظور رعايت نظم و رفاه حال ساير بيماران در طول مدت بستري لطفا كليه قوانين و مقررات بيمارستان را رعايت  نمائید.

 

ج: پذيرش بيماران سرپايی:

پذيرش بيماران سرپايی تمام مدت صبح و بعدازظهر صورت می گيرد، بدين صورت که بيماران با گرفتن وقت و تعيين نوبت پذيرش می شوند و مشخصات هويتی آنها در کامپيوتر ثبت می شود.

 
 

د: پذیرش پلی کلینیک :

به صورت تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری همه روزه پذیرش بیماران جهت ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مراجعین محترم می توانند با واحد پذیرش کلینیک بیمارستان تماس حاصل فرمایند.

 

 

 
 
نظرسنجی
اولویت اول شما در انتخاب بیمارستان کوثر جهت درمان کدام است؟

حضور پزشکان متخصص و ماهر
پرسنل متعهد، وظیفه شناس و پاسخگو
برخورداری از تجهیزات تشخیصی و درمانی مناسب
داشتن تجربه یا خاطره خوب از بیمارستان کوثر

بیمه
بیمه های طرف قرارداد
سوابق بیمه تامین اجتماعی
آموزش
آموزش و فرهنگ سازی سلامت
طرح تحول نظام سلامت
پایگاه اطلاع رسانی طرح تحول نظام سلامت
تور مجازی
تور مجازی بیمارستان کوثر سمنان
729550 : کل بازدید 244 : بازدید امروز 0.22 : زمان بارگزاری صفحه 2060 : بازدید این صفحه 10 : بازدیدکنندگان آنلاين