کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا

 

اعضای کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا:

- رئیس بیمارستان

- مدیر مرکز

- معاون درمان

- مدیر گروه طب اورژانس

- مشاور درمان

- نماینده بحران دانشگاه

- مسئول خدمات

- مدیر خدمات پرستاری

- رئیس امور مالی

- مسئول بهبود کیفیت

- سرپرستار اورژانس بیمارستان

- کارشناس هماهنگ کننده ایمنی 

           - مسئول حراست

           - سوپروایزر آموزشی

           - متخصص عفونی

           - مسئول فناوری اطلاعات (IT)

           - مسئول آزمایشگاه

           - کارشناس بهداشت محیط

           - کارشناس بهداشت حرفه ای

           - سوپروایزر بالینی

           - مسئول مددکاری

           - کارشناس فناوری اطلاعات سلامت

 

اهداف و شرح وظایف کمیته:

 

- بررسی و اولویت بندی خطر حوادث، بحران ها و بلایای محتمل در منطقه

- تهیه برنامه های اجرائی در زمینه حوادث بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه

- تعیین برنامه فراخوانی اعضای تیم بحران و جانشینهای تعیین شده

- تشکیل تیم های مدیریت بحران، امدادرسانی و درمان، آموزش و توجیه این تیم ها و برگزاری مانورهای تمرینی ادواری جهت حفظ آمادگی مستمر آنها

- تلاش مستمر و برنامه ریزی جهت تجهیز و تکمیل امکانات لازم به منظور عملکرد موثر و بدون وقفه در زمان بحران

           - آموزش و مهارت آموزی کلیه پرسنل بیمارستان در رابطه با عملکرد در زمان بحران

 

توالی برگزاری جلسات کمیته: هرماه یکبار