رسیدگی به شکایات:
درصورت داشتن هرگونه پیشنهاد یا شکایت در ساعات اداری ابتدا به مسئول بخش مربوطه مراجعه نمایید. همچنین در صورت لزوم می توانید به واحد مددکاری و یا واحد رسیدگی به شکایات واقع در دفتر مدیریت بیمارستان مراجعه و مشکل خود را مطرح نمایید.
در ساعت غیر اداری به دفتر پرستاری مراجعه کنید. سوپروایزر کشیک پاسخگوی شما خواهد بود.
همچنین می توانید با شماره 09397320946 و سامانه پیامک 3000600028 تماس گرفته و نظر خود را به مسئولین بیمارستان منتقل نمایید.
شماره تماس بیمارستان کوثر: 25-02333437821
شماره تماس داخلی واحد مددکاری: 2333
شماره تماس داخلی واحد رسیدگی به شکایات: 2394
لطفاً در هنگام طرح نظر یا شکایت خود به نكات زير توجه فرماييد :
-
نظرات خود را حتي الامكان كوتاه و روشن بيان نماييد .
-
چنانچه از فرد خاصي شكايت داريد نام و مشخصات وي را ذكر نماييد .
-
نام، نام خانوادگی، موضوع و شرح مختصر شکایت را بصورت کتبی به واحد رسیدگی به شکایات تحویل نمایید.
-
شماره تماس خود را جهت اطلاع نتيجه نهايي ، قيد نماييد.
|