آغاز عمليات اسكن پرونده بيماران در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
.
به منظور كاهش فرايند خارج كردن پروندهها براي پيگيري بيماران و براي دريافت پروندهها و جستجوي شماره پروندههاي آنها، برنامه اسكن پروندهها از اول فروردین94 در اين بيمارستان آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر، عمليات اسكن اوراق پروندهاي موجود در واحد مدارك پزشكي بيماران به نحوي كه اسكن اوراق اصلي و مورد نياز بيمار صورت گيرد،اطلاعات مربوط به هر بيمار جداگانه قابل مشاهده باشد، اطلاعات آماري مربوط به بيماران بر اساس تاريخ مراجعه و بخش بستري قابل مشاهده باشد و از كليه اوراق اسكن شده در زمان نياز امكان پرينت در كمترين زمان ممكن بوجودآيد و نيز پاسخگويي به نامههايي كه از ساير ادارات سازماني ارسال ميگردد با سهولت انجام گيرد. از اول فروردين ماه سال جاري آغاز شده است.
اين برنامه از اسكن پروندهها از تاریخ فوق شروع خواهد شد و انتظار ميرود در آينده كليه پروندههاي موجود در بخش مدارك پزشكي به صورت الكترونيكي درآمده و تنها اوراق اصلي آنها بايگاني شوند.
لینک کوتاه خبر :