ادامه برگزاری کنفرانس های آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

ادامه برگزاری کنفرانس های آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 ادامه برگزاری کنفرانس های آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

کنفرانس تروما، مهارت کنترل خشم، افزودنی های خوراکی و حفاظت در برابر اشعه در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

 

 

کنفرانس تروما، مهارت کنترل خشم، افزودنی های خوراکی و حفاظت در برابر اشعه در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

سوپروایزر آموزشی بیمارستان کوثر سمنان ضمن اعلام این خبر افزود بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در طول یک ماه گذشته هشت عنوان برنامه آموزش ضمن خدمت جهت کارکنان بیمارستان اجرا گردید.

وی تنوع و گروه هدف این برنامه های آموزشی را جالب توجه دانسته و افزود به عنوان مثال کنفرانس افزودنی های خوراکی با همکاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و مهارت کنترل خشم جهت کلیه پرسنل مرکز، دوره آموزشی چهار روزه حفاظت در برابر اشعه با همکاری گروه فیزیک پزشکی دانشگاه و شرکت پرتوآزمای مهر جهت کارکنان بخش های آنژیوگرافی، آندوسکوپی و ERCP و کنفرانس آموزشی تغذیه جهت بیماران دیابتی برگزار می گردد.

یادآور می گردد در این برنامه های آموزشی علاوه بر کارکنان مرکز کوثر جمعی از کارکنان سایر مراکز دانشگاه نیز شرکت داشتند.

  • کد خبر : 10944
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی