استفاده بیش از 13000 نفر از خدمات اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان در ماه گذشته

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

استفاده بیش از 13000 نفر از خدمات اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان در ماه گذشته

 بیش از 13000 نفر از بیماران در ماه گذشته از خدمات اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

بیش از 13000 نفر از بیماران در ماه گذشته از خدمات اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان بهره مند شدند

 

بیش از 13000 نفر از بیماران در ماه گذشته از خدمات اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان  بهره مند شدند.

دکتر عبدا... پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان از مراجعه سیزده هزار و صد و پانزده نفر به بخش اورژانس این مرکز در مرداد ماه 1395 خبر داد.

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان گفت: طی این مدت به 3078 نفر از مراجعین خدمات سرپایی ارائه و مابقی در بخش اورژانس تحت نظر قرار گرفته و یا در بخش های مختلف اين مركز بستری شده اند.

دكتر عبدالله پور با اشاره به متوسط اشغال تخت بخش های بالینی (13 بخش) مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر افزود: در طی این مدت ضريب اشغال تخت بخش هاي باليني اين مركز  77.8 درصد بوده است.

وي در پايان از تمامی پرسنل و پزشکان شاغل در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به سبب ارايه خدمات سلامت به هموطنان تشکر و قدردانی نمود.

 

  • کد خبر : 9099
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی