روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بازدید ارزیابان وزارت بهداشت از مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در ایام تعطیلات نوروزی
.
صبح ششمین روز فروردین ماه سال 96، تیم ارزیابی وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی، متشکل از دکتر ملکی رئیس اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت و صابری کارشناس اداره نظارت بر درمان وزات بهداشت به اتفاق دکتر گوهری معاون درمان، دکتر حافظی مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان و یحیایی مسئول ستاد سلامت نوروزی و شاطری مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از بیمارستان معتمدی گرمسار و مراکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) و کوثر بازدید نمودند.
در طی این بازدید از بخش های اورژانس، CCU ،ICU مراکز درمانی از جمله بیمارستان کوثر سمنان و کلینیک تخصصی دانشگاه بازدید کردند.
در این بازدید دکتر ملکی با حضور در این مراکز درمانی ، ضمن بررسی پرونده های بیماران بستری و ترخیصی با آنان پیرامون خدمات ارائه شده به گفت و گو پرداخت. در این گفت و گو بیماران از نحوه عملکرد کادر درمانی و خدمات ارائه شده تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه این بازدیدها دکتر ملکی با پزشکان مقیم در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای برنامه های آنکالی و مقیمی گفت و گو نموده و در جریان برنامه های آنکالی پزشکان در ایام برنامه سلامت نوروزی قرار گرفت.
همچنین صابری کارشناس اداره نظارت بر درمان وزات بهداشت از آمبولانس های مستقر در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه و تجهیزات پزشکی آمبولانس ها بازدید نمود و از مسئولین دانشگاه در راستای بروز بودن آمبولانس ها و تجهیزات پزشکی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه کارشناسان ارزیاب وزارت بهداشت با حضور در کلینیک تخصصی دانشگاه برنامه حضور پزشکان را مورد ارزیابی قرار داده و از حضور پزشکان و متخصصین در ایام تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات سلامت به شهروندان و مسافرین قدردانی نمودند.


