بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از مركزآموزشی پژوهشی و درمانی كوثر سمنان

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از مركزآموزشی پژوهشی و درمانی كوثر سمنان

بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از مركزآموزشی پژوهشی و درمانی كوثر سمنان

 بازدید قائم مقام وزیر بهداشت از مركزآموزشی پژوهشی و درمانی كوثر سمنان

دکتر حریرچی: اقدامات مناسبی از لحاظ خدمات بهداشتی درمانی در استان سمنان انجام شده که ما از زحمات دست اندرکاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تشکر می کنیم

بنا بر گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكی استان سمنان؛آقای دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روز پنجشنبه 12 آذر 94 بصورت سرزده از مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بازدید بعمل آورد. در این برنامه قائم مقام وزیر بهداشت، از بخش های اورژانس، CCU و بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی مرکز کوثر بازدید نمود. دکتر حریرچی در حاشیه این بازدید ها در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، ضمن اظهار خرسندی از حضور دراستان سمنان، گفت: امروز از دو بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص چگونگی روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت و بررسی وضعیت ارائه خدمات در اورژانس ها بازدید به عمل آمد. وی ضمن تشکر از کادر درمانی این بیمارستان ها که با تلاشی مضاعف مشغول ارائه خدمت هستند، افزود: در برخی موارد کاستی هایی نیز وجود دارد که با تامین و رفع آنها شاهد افزایش رضایتمندی بیش از پیش مردم از ارائه خدمات در بیمارستان ها خواهیم بود. گفتنی است دکتر حریرچی در این بازدید از نزدیک با کادر درمانی بیمارستان کوثر در خصوص موضوعات مختلف از جمله پرداخت مبتنی بر عملکرد به گفتگو پرداخت. وی همچنین با تعدادی از بیماران و همراهان آنها گفتگو کرده و از نحوه برخورد کارکنان و میزان پرداختی سوالاتی مطرح کرده و پرونده چند بیمار و میزان پرداختی آنها را مورد بررسی قرار داد. در اين بازديد آقای دکتر دانايي معاون آموزشي دانشگاه ، آقای دکتر جندقي معاون بهداشتي دانشگاه، آقای دكتر عبدالله پور رئيس مركز و ديگر مسئولين دانشگاه دکتر حریرچی را همراهی نمودند.
  • کد خبر : 5242
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی