برگزاری جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس
بررسی نحوه توزیع و درصد اشغال تختهای بیمارستان و بخش اورژانس در کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر
جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد
بنا بر گزارش دبیر کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ 29 دی ماه 94 برگزار شد.
در جلسه این دو کمیته که با حضور ریاست بیمارستان و اعضای کمیته برگزار گردید در خصوص مهمترین موارد مرتبط با اهداف و آئین نامه کمیته در حوزه آمادگی و مقابله با بحران های احتمالی و تجهیز و تقویت بخش اورژانس بیمارستان بحث و تبادل نظر گردید.
آقای عندلیب و خانم رحمانیان دبیران این دوکمیته موارد زیر را از اهم موضوعات و مصوبات این جلسه کمیته اعلام کردند:
- بررسی نحوه توزیع و درصد اشغال تختهای بیمارستان و بخش اورژانس در کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان و امکان پیش بینی فضای لازم جهت انتقال بیماران سرپائی در بخش اورژانس
- اصلاح فرم های تریاژ و نظرسنجی بیماران بخش اورژانس
- گزارش و ارزیابی نحوه اجرای مانور دور میزی بحران که در تاریخ سوم دی ماه 94 با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در محل بیمارستان کوثر سمنان برگزار گردید و مثبت ارزیابی کردن مجموع عملکرد تیم مدیریت بحران بیمارستان در فراخوان، نحوه حضور و آمادگی نیروها و بخش های بیمارستان
- تقدیر و تشکر از اعضای مشارکت کننده در مانور دور میزی بحران
- گزارش بازدید انجام شده توسط ریاست محترم دانشگاه از بیمارستان (در تاریخ 26 دی ماه ساعت 3 بامداد) در خصوص بررسی سیستم گرمایش بیمارستان و ابراز رضایت ایشان از مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص
- درخواست تهیه لمینت رنگی لیست اعضای سامانه فرماندهی و مدیریت بحران بیمارستان و نصب در بخش های مدیریتی بیمارستان
- تعیین آقای یحیی به عنوان مدیر برنامه های مرتبط با آتش نشانی و اطفای حریق در بیمارستان بر اساس سنجه های اعتباربخشی
- لزوم بازنگری و بومی سازی شرح وظایف اعضای سامانه فرماندهی و مدیریت بحران بیمارستان
لینک کوتاه خبر :