برگزاری جلسه آموزشی بیماری کرونا ویروس
برگزاری جلسه آموزشی بیماری کرونا ویروس در بیمارستان کوثر سمنان
جلسه آموزشی با موضوع بیماری سندروم مرس (کرونا ویروس) جهت پرسنل درمانی اداری خدماتی در بیمارستان کوثر برگزار شد
جلسه آموزشی با موضوع بیماری مرس جهت پرسنل درمانی اداری و خدماتی در بیمارستان کوثر برگزار شد.
در این جلسه آموزشی که طی سه روز متوالی از تاریخ 27 الی 29 مهر ماه در تالار دانش بیمارستان برگزار شد، آقای سلطانی کارشناس مرکز بهداشت به ارائه توضیحاتی در باره این بیماری پرداختند.
ایشان با بیان اینکه بعلت افزایش احتمال انتشار این بیماری لازم است بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی به این موضوع حساس بوده و آمادگی پذیرش اینگونه بیماران را داشته باشند، عنوان نمودند که ویروس «کرونا» بعنوان عامل سندروم مرس به سیستم تنفسی حمله میکند و به تدریج این سیستم را از کار میاندازد و از علائم این بیماری میتوان به سرفه، تب شدید که به التهاب ریه و نارسایی کلیه منجر میشود، اشاره کرد.
همچنین در این جلسه آموزشی راههای حفاظت از خود و پیشگیری از انتقال و ابتلا به این ویروس به تشریح مورد بررسی قرار گرفت.
لینک کوتاه خبر :