برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر

برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت

برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر

 کمیته بهبود کیفیت

جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر با حضور اعضا در تاریخ 1394/8/5 برگزار شد. بنا بر گزارش دبیر کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر در این جلسه ضمن بررسی پیشرفت مصوبات جلسات قبل، پیرامون مساله ارتقای فرایند های اورژانس از قبیل ساماندهی ویزیت بیماران، ساماندهی عملکرد اورژانس و رفع مشکلات گزارش شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت. آقای مومن آبادی اضافه کردند همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته پیشنهادات بیمارستان تشکیل شده و ابلاغ دبیر و اعضای کمیته صادر گردد. بررسی پیشنهادات و انتقادات کارکنان و رسیدگی به پیشنهادات و شکایت های بیماران و مراجعه کنندگان از مهمترین اهداف تشکیل این کمیته می باشد.
  • کد خبر : 4960
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی