برگزاری جلسه کمیته خطاهای درمانی
برگزاری جلسه کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان
جلسه کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد
جلسه کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.
به گزارش دبیر کمیته خطای درمانی بیمارستان (آقای وفائی نیا)، در جلسه ای که با حضور ریاست، مدیریت، مشاور امور درمان،مترون و سایر اعضای کمیته بررسی خطاهای درمانی بیمارستان تشکیل گردید، 26 مورد خطای درمانی ثبت شده در بیمارستا ن مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در خصوص مدیریت آنها، برخورد مناسب با عوامل ایجاد و زمینه ساز، و استفاده از تجارب به منظور پیشگیری از تکرار آنها اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :