روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
برگزاری کلاس آموزشی اهمیت تغذیه در پیشگیری از سرطان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
.
به مناسبت هفته پیشگیری از سرطان این جلسه آموزشی با حضور پرسنل اداری و درمانی مرکز برگزار شد.
احمدی کارشناس تغذیه و مدرس جلسه به بیان اهمیت سرطان پرداخت و عنوان کرد که این بیماری از اولویت های مهم مسائل بهداشتی بوده و باعث تغییراتی در عملکرد فردی و اجتماعی، ایجاد فشار روانی و مالی و نیز کاهش طول عمر افراد می گردد.
در ادامه مواردی در خصوص اهمیت آموزش جهت پیشگیری یا درمان سرطان و نیز نکات مهم در خصوص تغذیه و سرطان به تفصیل بیان گردید.
لازم بذکر است تغذیه صحیح باعث پیشگیری بسیاری از سرطان ها میگردد.
لینک کوتاه خبر :