تدوین 65 بند در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت در بیمارستان کوثر سمنان

تدوین 65 بند در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت در بیمارستان کوثر سمنان

تدوین 65 بند در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت در بیمارستان کوثر سمنان

 کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان

در کمیته اخلاق پزشکی عنوان شد: تدوین 65 بند در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت در راستای سنجه های استانداردهای اعتبار بخشی در بیمارستان کوثر سمنان

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ 5 آذر ماه 94 با حضور ریاست محترم بیمارستان و اعضای کمیته با موضوع صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد. بنا بر گزارش آقای دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در این جلسه عنوان شد که 65 بند در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت در راستای سنجه های استانداردهای اعتبار بخشی تدوین گردیده که بعد از اطلاع رسانی مناسب تمام پرسنل بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان ملزم به رعایت آن هستند. دکتر همتی ادامه داد آموزش مهارتهای ارتباطی به کارکنان، پیگیری تلفنی و موردی رضایت بیماران پس از ترخیص، نظارت بر نحوه حضور پزشکان مقیم و برگزاری جلسه با پزشکان در خصوص حق انتخاب پزشک توسط بیمار از مصوبات قبلی این کمیته بود که انجام شده است. همچنین در بخش دیگری از جلسه فرآیند رسیدگی به شکایات بررسی شد و بر اساس گزارش واحد رسیدگی به شکایات در یک ماهه اخیر 23 مورد شکایت کتبی به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان تحویل شده است که تمام موارد بلافاصله و حداکثر طی 48 ساعت بررسی، پیگیری و نتیجه به اطلاع شاکیان رسانده شده است.
  • کد خبر : 5199
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی