تقدیر و تشکر بیماران از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

تقدیر و تشکر بیماران از بخش شیمی درمانی بیمارستان کوثر سمنان

تقدیر و تشکر بیماران از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 تقدیر و تشکر بیماران از بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

بیمار شعبانیان طی نامه ای به رئیس بیمارستان از خدمات پرسنل بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمود

بنا بر گزارش روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان، بیمار خانم شعبانیان طی نامه ای به دکتر عبدالله پور از پرسنل بخش شیمی درمانی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمود. در این نامه آمده است: اینجانب طی هشت دوره درمانی در این مرکز برای شیمی درمانی بستری شده و در طی این مدت از رفتار پرسنل، نظافت و آرامش بخش رضایت کامل داشته ام و از تمامی دست اندرکاران سپاسگزارم. در ادامه وی با اشاره به تغییرات جدید ایجاد شده در بخش، از این اقدامات تشکر و قدردانی نمود.
  • کد خبر : 6461
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی