دیدار مسئولین اداره اوقاف سمنان با پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

دیدار مسئولین اداره اوقاف سمنان با پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

دیدار مسئولین اداره اوقاف سمنان با پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

 دیدار,مسئولین,اداره,اوقاف,سمنان,پرستاران,بیمارستان,کوثر,سمنان

مسئولین اداره اوقاف سمنان با حضور در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر روز پرستار را تبریک گفتند

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، مسئولین اداره اوقاف و امور خیریه سمنان با حضور در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر روز پرستار را به پرستاران بیمارستان تبریک گفته و از بیماران عیادت کردند. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان، دراین دیدار که روز یکشنبه 25 بهمن ماه انجام شد جمعی از مسئولین و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه سمنان به همراه مسئولین بیمارستان کوثر سمنان در بخش های بستری بیمارستان حضور یافته و با اهدای شاخ گل از تلاش خالصانه و بیدریغ پرستاران و کلیه پزشکان و پرسنل بیمارستان تقدیر و تشکر کردند. در این دیدار صمیمی میهمانان، ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران و عیادت از بیماران، هدایایی از بسته های متبرکه به پرستاران و بیماران اهدا نمودند. جهت مشاهده تصاویر این دیدار لطفا به بخش گالری عکس سایت مراجعه نمایید.
  • کد خبر : 6249
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی