روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
قدردانی مادر بیمار عرفان صنعتی از تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان کوثر سمنان
مادر این بیمار طی نامه ای از زحمات کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز مخصوصا شاغلین در بخش بستری جراحی تقدیر و تشکر نمود.
روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان:
حسن نژاد مادر بیمار عرفان صنعتی طی نامه ای به دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان، از تلاش بی دریغ پزشکان و پرسنل این مرکز در درمان فرزند خود تقدیر و تشکر كرد.
گفتنی است عرفان صنعتی اهل ساری به مدت 20 روز در بخش بستری جراحی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بستری بود. پس از ترخیص، مادر این بیمار طی نامه ای به دکتر عبداله پور رئیس مرکز، از زحمات کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز مخصوصا شاغلین در بخش بستری جراحی تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این نامه آمده است: انشالله تمامی پرسنل زحمتکش بیمارستان و این بخش همیشه در سلامت کامل باشند.