روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
قلب سالم، زندگی سالم
دوره آموزشی قلب سالم، زندگی سالم در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار گردید
دوره آموزشی قلب سالم، زندگی سالم در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار گردید.
عندلیب سوپروایزر آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز جهانی قلب و به جهت آشنائی بیشتر کارکنان این مرکز با عوامل خطر و زمینه ساز بیماریهای قلبی و عروقی، این دوره آموزشی با سخنرانی دکتر اسکندریان متخصص قلب و عروق این مرکز برگزار گردید.
وی افزود: دکتر اسکندریان در این جلسه اعلام کرد بیماریهای قلبی و عروقی بعنوان مهمترین عامل مرگ و میر در ایران شناخته شده و متاسفانه آمار ابتلا به این بیماری بخصوص در سنین میانسالی و جوانان در حال افزایش می باشد. وی اضافه کرد اصلاح رژیم غذائی و سبک زندگی، ورزش، و کنترل های دوره ای در کاهش خطر ابتلا به این بیماری بسیار موثر می باشد.
لازم به ذکر است در این جلسه آموزشی علاوه بر کارکنان مرکز تعدادی از بیماران قلبی بستری در مرکز و همراهان بیمار نیز شرکت داشتند.
