برگزاری همایش هفته دیابت
همایش به مناسبت هفته دیابت در بیمارستان کوثر
برگزاری همایش آموزشی به مناسبت هفته دیابت در بیمارستان کوثر سمنان جهت عموم شهروندان
به همت کلینیک دیابت مر کز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، و به مناسبت هفته دیابت در تاریخ 28 آبان ماه همایش آموزشی در تالار دانش بیمارستان برگزار گردید.
خانم دکتر صبور پزشک مسئول کلینیک دیابت بیمارستان کوثر با اعلام این خبر عنوان نمودند که حدود یکصد نفر از بیماران و شهروندان دیابتی که در این کلینیک دارای پرونده سلامت می باشند در این همایش علمی و آموزشی شرکت نمودند.
در این برنامه آموزشی که از ساعت 10 الی 11/30 صبح روز پنج شنبه 28 آبان در تالار دانش بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد، خانم دکتر دوستمحمدیان (پزشک فوق تخصص غدد) و خانم دکتر صبور (پزشک مسئول کلینیک دیابت بیمارستان) راجع به انواع، سیر بیماری، پیشگیری و درمان بیماری دیابت سخنرانی کردند.
یادآور می گردد که 23 آبان ماه روز جهانی دیابت بوده و از 20 الی 26 آبان بعنوان هفته دیابت اعلام شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این بیماری لطفا روی فایل زیر کلیک کنید.
لینک کوتاه خبر :