روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
پیاده روی پرسنل بیمارستان کوثر سمنان به مناسبت اعیاد شعبانیه
پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در صبح روز میلاد امام حسین علیه السلام و همزمان با ماه شعبان به پیاده روی پرداختند.
پیاده روی به مناسبت اعیاد شعبانیه
پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان در صبح روز میلاد امام حسین علیه السلام و همزمان با ماه شعبان به پیاده روی پرداختند.
دکتر عبداله پور رییس بیمارستان که در این برنامه همراه پرسنل حضور داشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: برنامه های ورزشی برای افزایش روحیه و انگیزه پرسنل مخصوصا پرسنل درمانی بسیار مفید است و مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر اجرای برنامه های ورزشی کارکنان را در برنامه های سال 95 خود قرار داده است.
یادآور می گردد که این پیاده روی در تاریخ 21 اردیبهشت به همت بسیج جامعه پزشکی مرکز و در محوطه بیمارستان برگزار گردید.

لینک کوتاه خبر :