روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
کمیته طب و انتقال خون مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
فرایند درخواست تا مصرف بهینه خون و فراورده های خونی بررسی شد
به گزارش روابط عمومی مرکز کوثر، جلسه کمیته طب انتقال خون با حضور دکتر فریور (سرپرست مرکز)، دکتر قهرمانفرد (متخصص طب خون و انکولوژی) و سایر اعضای کمیته برگزار گردید.
در این جلسه ضمن بررسی فرایند درخواست تا مصرف بهینه خون و فراورده های خونی در مرکز، در خصوص خون های برگشتی و نحوه نگهداري خون در بخش های مختلف بیمارستان، خصوصا اتاق عمل، بحث و تبادل نظر شد.
بررسی راهکارهای صرفه جوئی بیشتر در مصرف خون از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه خبر :