گرامی داشت زادروز کارکنان متولد خرداد ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

گرامی داشت زادروز کارکنان متولد خرداد ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 گرامی داشت زادروز کارکنان متولد خرداد ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

جشن تولد کارکنان متولد خرداد ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد

 

سالروز تولد کارکنان متولد خرداد ماه در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان جشن گرفته شد.

در این مراسم دکتر فریور مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر ضمن گفتگوی خودمانی با تک تک متولدین این ماه، برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

دکتر فریور مدیر مرکز گفت: تیم مدیریتی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با هدف افزایش انگیزه و رضایتمندی کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان،  در طرحی ابتکاری همه ماهه با دعوت از متولدین همان ماه، زاد روز پرسنل این مرکز را در محفلی صمیمی تبریک گفته و از تلاش و خدمات صادقانه آنها سپاسگزاری می کند.

لازم بذکر است: به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان، مراسم بزرگداشت متولدین خرداد ماه در تیر برگزار شد.

  • کد خبر : 8450
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی