گرامی داشت زادروز کارکنان متولد شهریور ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

گرامی داشت زادروز کارکنان متولد شهریور ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 زادروز کارکنان متولد شهریور ماه در بیمارستان کوثر سمنان گرامی داشته شد

زادروز کارکنان متولد شهریور ماه در بیمارستان کوثر سمنان گرامی داشته شد


 

سالروز تولد کارکنان متولد شهریور ماه در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان گرامی داشته شد.

در این مراسم دکتر فریور مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر ضمن گفتگوی خودمانی با تک تک متولدین این ماه، برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

دکتر فریور مدیر مرکز گفت: در طول یک سال اخیر با هدف افزایش انگیزه و رضایتمندی کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان، در طرحی ابتکاری همه ماهه با دعوت از متولدین همان ماه، زاد روز پرسنل این مرکز را در محفلی صمیمی تبریک گفته و از تلاش و خدمات صادقانه آنها سپاسگزاری شد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته به تمام پرسنل مرکز زادروزشان تبریک گفته شد.

  • کد خبر : 9275
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی