روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
گرامی داشت زادروز کارکنان متولد مرداد ماه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
سالروز تولد متولدین مرداد ماه مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان جشن گرفته شد
سالروز تولد متولدین مرداد ماه مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان جشن گرفته شد.
در این مراسم صمیمی دکتر فریور مدیر بیمارستان به گفتگوی خودمانی با تک تک متولدین این ماه پرداخت و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.
دکتر فریور مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر اظهار داشت: تیم مدیریتی بیمارستان در طرحی ابتکاری همه ماهه با دعوت از متولدین همان ماه، زادروز پرسنل بیمارستان را در محفلی صمیمی تبریک گفته و از تلاش و خدمات صادقانه آنها سپاسگزاری می کند.

لینک کوتاه خبر :