روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
مدیریت درمان سکته حاد مغزی در مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان
جلسه مدیریت درمان سکته حاد مغزی در مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر برگزار شد
جلسه مدیریت درمان سکته حاد مغزی در مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان برگزار شد
روز سه شنبه 21 اردیبهشت 95 جلسه مدیریت درمان سکته حاد مغزی با حضور دكتر گوهري معاون و دكتر فتحعليان مدیر درمان، دكتر اطهري مدیر و كارشناسان مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی، تقي زاده مدير و كارشناسان دفتر پرستاري معاونت درمان دانشگاه، دكتر عبداله پور رئيس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر، دکتر سماعی متخصص مغز و اعصاب و دكتر ساكت جراح مغز و اعصاب همچنين كاوه مدير بيمارستان ولايت، اسدي مدير بيمارستان معتمدي و سالار مدير بيمارستان شفا در مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر برگزار شد.
در اين نشست دکتر گوهري، معاون درمان دانشگاه اظهار داشت: با توجه به اين كه واحد مراقبت از بيمار سكته حاد مغزي در بیمارستان كوثر سمنان ايجاد و مستقر شده است بايد تلاش كنيم تا با ارتقاي اين واحد، خدمات مورد نياز بيماران را به نحو مطلوب ارايه كنيم.
دکتر سماعی متخصص مغز و اعصاب نيز در خصوص ايجاد مركز مراقبت از بيماران سكته حاد مغزي گفت: ايجاد اين مركز اين فرصت را فراهم خواهد كرد تا بتوانيم در زمان مناسب اقدامات درماني ضروري را براي اين دسته از بيماران انجام دهيم.
دکتر اطهري مدیر مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی نیز تصريح كرد: براي آموزش تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و پرستاران مراکز درمانی در باره مديريت بيماري سكته حاد مغزي برنامه ريزي لازم صورت گرفته است.
شايان ذكر است: با توجه به اهميت زمان در مداخله درماني بيماران مبتلا به سكته حاد مغزي و كاهش عوارض آن، علاوه بر لزوم هماهنگی و آمادگی مراکز پیش بیمارستانی و بیمارستانی برای پذیرش و درمان فوری این بیماران، افزايش آگاهي عموم مردم نقش موثري در اين باره خواهد داشت.