آغاز برنامه اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

تشکیل جلسه مدیریت آموزش علوم پزشکی در بیمارستان کوثر سمنان

آغاز برنامه اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 آغاز برنامه اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

تشکیل جلسه مدیریت آموزش علوم پزشکی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 

معاونت آموزشی و پژوهشی:

آغاز برنامه اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان:

 

بنا بر اعلام  معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان اولین جلسه تیم مدیریت آموزشی این مرکز در سال نو در روز چهارشنبه 18 فروردین 1395 در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید.

آقای دکتر داریوش پهلوان معاون آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر که ریاست جلسه را نیز بر عهده داشتند با اعلام این خبر اضافه کردند در این جلسه کلیاتی از پیشرفت برنامه اعتباربخشی آموزشی بیمارستان از آغاز برنامه در شهریور ماه 94 تا کنون ارائه گردید و همچنین نتایج خودارزیابی مرکز کوثر که اخیرا انجام شده و به وزارت متبوع اعلام شده است به اطلاع اعضای تیم مدیریت آموزشی بیمارستان رسانده شد.

اعضای تیم مدیریت بیمارستان متشکل از ریاست بیمارستان، معاون آموزشی و پژوهشی، مدیران گروه های آموزشی، روسای بخش های آموزشی، سوپروایزر آموزشی و مسئول واحد توسعه آموزش بالینی مر کز می باشند.

یادآور می گردد برنامه اعتباربخشی آموزشی و پژوهشی بیمارستان های آموزشی از آبان ماه 94 بصورت رسمی به بیمارستان های آموزشی ابلاغ شده و بیمارستان های آموزشی موظف به تطبیق شرایط آموزشی و پژوهشی خود با سنجه های مندرج در این برنامه می باشند.

 در برنامه اعتباربخشی آموزشی، ابعاد مختلف عملکرد يك بيمارستان که آن را براي ارائه آموزش باليني در سطوح مختلف مناسب می سازد از سوي کارشناسان خبره اين امر مورد بررسي قرار گرفته و انطباق آنها با استانداردهاي تعريف شده موجود ارزيابي مي گردد.

 

 

  • کد خبر : 6863
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی