بررسی شکایت های وارده در جلسه کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی

بررسی شکایت های وارده در جلسه کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان

 بررسی شکایت های وارده در جلسه کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان

در جلسه کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان شکایت های حضوری و کتبی بیماران و مراجعین مورد بررسی قرار گرفت

کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ هشتم بهمن ماه 94 با حضور ریاست محترم بیمارستان و اعضای کمیته با موضوع صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد. بنا بر گزارش دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در این جلسه 29 مورد شکایت حضوری و کتبی بیماران و مراجعین و روند رسیدگی به این شکایات و مرتفع ساختن نواقص در طی یک ماه گذشته مورد بررسی و نقد قرار گرفت. همچنین خانم ذوالفقاری مشاور درمان و مسئول واحد رسیدگی به شکایات اعلام کردند که اکثر این شکایات پیگیری و به نتیجه رسیده و با اطلاع رسانی به شاکیان منجر به رضایت شده است. بر این اساس مقرر شد در بخش ها و فرآیندهائی که منجر به شکایت گیرندگان خدمت می گردد (ازجمله سیستم گرمایش بیمارستان، تحویل مدارک پزشکی، ارتباط صحیح پرسنل با بیماران و همراهان و...) بررسی بیشتر انجام شده و اقدامات لازم بعمل آید. دبیر کمیته اخلاق پزشکی ادامه داد: در این جلسه همچنین در خصوص نمره ارزشیابی اعتباربخشی در رابطه با رعایت حقوق گیرندگان خدمت بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تا در این خصوص جلسه مشترکی با مدیران و اساتید گروه های پزشکی برگزار گردد. دکتر همتی اضافه کرد: طی بررسی های بعمل آمده و با توجه به تاکید مسئولین استفاده غیرضروری از تلفن همراه در محیط بیمارستان توسط پرسنل کاهش یافته است که جای توجه و تقدیر دارد. دبیر کمیته اضافه کردند: همچنین در پایان جلسه مقرر گردید تا با توجه به آغاز ترم تحصیلی جدید و ورود دانشجویان به این مرکز جلسه هماهنگی با مربیان بالینی دانشگاه آزاد در هفته آینده برگزار گردد.
  • کد خبر : 6010
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی