بررسی وضعیت سرویس دهی پیمانکار تغذیه بیمارستان کوثر در حضور مدیران مرکز
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
جلسه بررسی وضعیت سرویس دهی پیمانکار تغذیه بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر فریور مدیر بیمارستان، مسئول واحد تغذیه و پیمانکار واحد تغذیه امروز در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید.
در این جلسه به مسایل مربوط به کیفیت غذای بیماران و پرسنل و راهکارهای افزایش رضایتمندی پرداخته شد.
همچنین پیمانکار تغذیه گزارشی از مشکلات و اقدامات انجام شده در طول مسئولیت خود را ارائه نمود.
در پایان مقرر شد هرچه سریعتر مشکلات و موانع افزایش رضایتمندی مورد بررسی قرار گیرد و بهبود کیفیت تهیه، طبخ و توزیع غذا در برنامه های آینده کارهای پیمانکار قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر :