بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های سوانح و سوختگی و کلینیک دانشگاه در بیمارستان کوثر
بازدید دکتر شادنوش از پروژه های در دست ساخت مرکز سوانح و سوختگی و کلینیک دانشگاه
دکتر شادنوش از پروژه های در حال ساخت مرکز سوانح و سوختگی و کلینیک دانشگاه، در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان بازدید کرد
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛
در بعدازظهر روز یکشنبه نهم اسفند 94 دکتر شادنوش رئیس دانشگاه به اتفاق دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه به صورت سرزده از پروژه های در حال ساخت مرکز سوانح و سوختگی و کلینیک دانشگاه، در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان بازدید کرد.
در این بازدید دکتر شادنوش بر ضرورت رعایت جدول زمانی اجرای پروژه و تکمیل آن در موعد مقرر تاکید کرد.
رئیس دانشگاه در این بازدید بیان داشت: خیرین سلامت استان نقش مهمی در تامین منابع مالی اجرای پروژه های بهداشتی درمانی دانشگاه داشته اند. امید است این انگیزه خیرخواهانه در وجود همه انسانها نهادینه شود.
در ادامه این بازدید دکتر شادنوش از بخش های مختلف مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر نیز بازدید نمود.
همچنین دکتر شادنوش در این بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت و با پرسنل این مرکز به گفتگو پرداخت.
لینک کوتاه خبر :