بخش شیمی‌درمانی بیمارستان کوثر سمنان زیباسازی شد

بخش شیمی‌درمانی بیمارستان کوثر سمنان زیباسازی شد

بخش شیمی‌درمانی بیمارستان کوثر سمنان زیباسازی شد

 زیباسازی بخش شیمی‌درمانی بیمارستان کوثر سمنان

بخش شیمی‌درمانی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر سمنان به مناسبت هفته سرطان زیباسازی شد

مدیر مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر سمنان امروز اظهار داشت: از آنجا که ایجاد امید در مبارزه با سرطان و درمان آن نقش مهمی دارد، تصمیم گرفتیم تا بخش شیمی‌درمانی این مرکز را زیباسازی کنیم. دکتر فریور افزود: تلاش کردیم تا با استفاده از گل‌های طبیعی، آکواریوم ماهی و نصب شعارهای زیبا به بخش شیمی‌درمانی رنگ و بوی تازه داده و روحیه بیماران این بخش را ارتقا دهیم تا با ایجاد امیدواری در آن‌ها، گامی مؤثر در جهت درمانشان برداریم. مدیر مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر سمنان افزود: همچنین با نصب سیستم پخش متمرکز فیلم و موسیقی تلاش کردیم تا زمان طولانی را که بیماران در این بخش سپری می‌کنند، برایشان سهولت بخشیم. فریور هزینه زیباسازی و تجهیز این بخش را 20 میلیون ریال اعلام و از اعضای مؤسسه نیکوکاران راه آسمان برای تقبل این مبلغ قدردانی کرد. یادآوری می گردد هفته سرطان 8 تا 15 بهمن‌ماه با عنوان «پویش ملی مبارزه با سرطان» نام‌گذاری شده و شعار امسال هفته سرطان «سرطان قابل پیشگیری و درمان با خودمراقبتی و امید» است.
  • کد خبر : 6045
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی