پرسنل بیمارستان کوثر سمنان خوراک مهربانی می پزند

برگزاری جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی در بیمارستان کوثر سمنان

پرسنل بیمارستان کوثر سمنان خوراک مهربانی می پزند

 برگزاری جشنواره غذا در حمایت از بیماران سرطانی در بیمارستان کوثر سمنان

پرسنل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در حمایت از بیماران سرطانی جشنواره غذا برگزار می کنند

پرسنل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در حمایت از بیماران سرطانی جشنواره غذا برگزار می کنند. مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان اعلام کرد: تاکنون بیش از چهل نفر از پرسنل این بیمارستان اعم از پزشک و پرستار و نیروهای اداری و خدماتی برای حضور در این جشنواره ثبت نام کرده اند. دکتر فرشید فریور افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره قرار است انواع غذاهای سنتی و دسر و کیک را پخته و آن را در روز 14 بهمن در محوطه بیمارستان به بازدیدکنندگان عرضه نمایند. در پایان مراسم قرار است سه غذای برتر به انتخاب داوران و شرکت کنندگان در این جشنواره به مزایده و فروش گذاشته شده و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود و عواید حاصل از آن به بخش شیمی درمانی این مرکز اهدا گردد. این جشنواره از ساعت 9 الی 11 صبح روز چهارشنبه 14 بهمن ماه همزمان با هفته پیشگیری از سرطان برگزار شده و درآمد آن صرف تجهیز و زیباسازی بخش شیمی درمانی بیمارستان کوثر سمنان خواهد شد. دکتر فریور خاطرنشان کرد در هفته گذشته نیز خیران نیکوکار آسمان مبلغی را به بخش شیمی درمانی این مرکز اهدا کردند که صرف خرید تخت همراه بیمار، کتابخانه و زیباسازی این بخش ده تخته خواهدشد. یادآور می گردد علاقمندان به مشارکت در این امر خداپسندانه و شرکت در این جشنواره می توانند با شماره تلفن 33437859 (خانم حاج محمدی) تماس بگیرند.
  • کد خبر : 5982
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی