استاندار سمنان از تلاش کلیه کارکنان عرصه سلامت تشکر و قدردانی کردند

بازدید استاندار سمنان از بیمارستان کوثر

استاندار سمنان از تلاش کلیه کارکنان عرصه سلامت تشکر و قدردانی کردند

استاندار جدید سمنان دکتر محمدرضا خباز از مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بازدید کردند

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شامگاه اول آذر ماه 94 دکتر محمدرضا خباز استاندار جدید سمنان ساعاتی پس از مراسم معارفه خود از اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بازدید کردند. ایشان در این بازدید ضمن گفت و گو با بیماران در جریان روند درمانی مراجعه کنندگان قرار گرفت. بیماران نیز در گفتگو با استاندار سمنان از زحمات و تلاشهای صادقانه کادر درمانی مرکز کوثر قدردانی نمودند. در این بازدید آقای دکتر عبدا... پور رئیس و آقای دکتر فریور مدیر بیمارستان کوثر نسبت به فعالیت های مرکز کوثر توضیحات لازم را ارائه نمودند و از اینکه در اولین بازدید از مجموعه دستگاه های استان، این مرکز درمانی را مورد بازدید قرار دادند این موضوع را نشانه اهمیت سلامت در دولت تدبیر و امید دانستند. گفتنی است: آقای دکتر خباز استاندار سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از تلاش کلیه کارکنان عرصه سلامت تشکر و قدردانی نمودند.
  • کد خبر : 5129
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی