اولین آزمون کتبی سال تحصیلی 96-97 دستیاران بیماریهای داخلی مرکز کوثر برگزار شد

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

اولین آزمون کتبی سال تحصیلی 96-97 دستیاران بیماریهای داخلی مرکز کوثر برگزار شد

  آزمون کتبی دستیاران بیماریهای داخلی مرکز کوثر

.

 

اولین آزمون کتبی سال تحصیلی 96-97 دستیاران بیماریهای داخلی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار گردید.
 
بنا بر اعلام معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز کوثر این آزمون در تاریخ 30 آذر 1396 با حضور دکتر یار محمدی مسئول برگزاری آزمون، در تالار دانش بیمارستان کوثر برگزار گردید.
 
 
  • کد خبر : 15462
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی