تشکیل کمیته کاهش کسورات بیمارستانی
اولین جلسه کاهش کسورات بیمارستانی در بیمارستان کوثر تشکیل شد
با حضور نماینده دانشگاه اولین جلسه کاهش کسورات بیمارستانی در بیمارستان کوثر سمنان تشکیل شد
بنا بر گزارش دفتر مدیریت بیمارستان کوثر به منظور بررسی عوامل و کاهش کسورات بیمه ای خدمات پزشکی و درمانی بیمارستان کمیته ای با عضویت مدیران و کارشناسان واحدهای درآمد، ترخیص، فناوری اطلاعات سلامت، فناوری اطلاعات، داروخانه بیمارستان و نماینده دانشگاه در دفتر مدیریت بیمارستان کوثر سمنان تشکیل شد.
در اولین جلسه این کمیته که روز دوشنبه 16 آذر تشکیل گردید ضمن بررسی ارقام کسورات بیمه ای بیمارستان در ماه های اخیر و مشکلات و مسائل دخیل در این خصوص، مقرر گردید تا اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد. برگزاری جلسه با پزشکان و مدیران گروه ها و منشی بخش های بالینی و تشخیصی، اصلاح فرآیندهای بررسی و تفکیک پرونده ها، تسریع در ارسال مستندات به بیمه ها و مکاتبه با بیمه ها در خصوص شفاف سازی و اعلام بموقع نواقص از مصوبات این کمیته بود.
همچنین مقرر شد تا حصول نتیجه مطلوب جلسات این کمیته تا اطلاع ثانوی بصورت هفتگی برگزار گردد.
لینک کوتاه خبر :