بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از بخش های اورژانس و اتاق های ایزوله تنفسی بیمارستان کوثر سمنان

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از بیمارستان کوثر سمنان

بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از بخش های اورژانس و اتاق های ایزوله تنفسی بیمارستان کوثر سمنان

 بازدید ایزوله تنفسی

تیمی متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بخش های اورژانس و اتاق های ایزوله تنفسی بیمارستان کوثر بازدید نمودند.

تیمی متشکل از کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بخش های اورژانس و اتاق های ایزوله تنفسی بیمارستان کوثر سمنان بازدید نمودند. بنا بر گزارش روابط عمومی بیمارستان، در بازدیدی که روز یکشنبه 1394/7/24 توسط اعضای تیم ارزیابی وزارت بهداشت متشکل از کارشناسان امور مدیریت بیماری ها، بهداشت محیط ، دفتر پرستاری و اعتبار بخشی و تعالی بالینی بیمارستان ها انجام شد، امکانات و ظرفیت و تسهیلات بیمارستان به منظور درمان بیماران مشکوک به بیماری مرس (مبتلا به کروناویروس) مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت. به گفته خانم نیکفر مسئول کمیته کنترل عفونت بیمارستان پس از بازدید این تیم از واحد تریاژ اورژانس، اتاق های ایزوله اورژانس و بخش ایزوله تنفسی بیمارستان، رهنمودها و توصیه های لازم ارائه و تهمیدات مورد نظر در خصوص پیگیری موارد و مسائل مطروحه انجام پذیرفت. پس از این بازدید در جلسه اضطراری که با موضوع بررسی امکانات و ظرفیت های موجود در مقابله با بیماری کروناویروس و با حضور دکتر عبدالله پور رئیس بیمارستان و مدیران بخش ها و واحدهای مرتبط بیمارستان از جمله کارشناسان بهداشت محیط ، کنترل عفونت، مسئول بخش ایزوله تنفسی و مدیر خدمات پرستاری بیمارستان در محل اتاق ریاست برگزار شد، مقرر شد خطوط راهنمای خاکستری جهت شناسایی و راهنمایی از محل تریاژ تا اتاق های ایزوله اورژانس و CPR و همچنین از محل سالن انتظار بیماران به سمت اتاق های ایزوله بخش های داخلی و بخش ایزوله تنفسی نصب شود. همچنین مقرر شد برنامه آموزشی مجدد و فشرده ای با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت با موضوع آشنایی و مقابله با بیماری کروناویروس در سه روز متوالی در بیمارستان برگزار شود. در اختیار قرار دادن ماسک فیلتر دار N95 برای کلیه پرسنل اورژانس وبرنامه ریزی جهت برگزاری جلسه آموزش همگانی توسط واحد کنترل عفونت در باره ایزولاسیون بیماران و وسایل حفاظت فردی، و همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون تکمیل تجهیزات اتاق ایزوله تنفسی با تهویه فشار منفی و 2 تخت بستری، جهت بیماران مبتلا به بیماری های عفونی که هم اکنون آماده بهره برداری می باشد از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.
  • کد خبر : 4897
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی