بررسی برنامه اعتباربخشی در جلسه کمیته مدیریت اجرائی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

بررسی برنامه اعتباربخشی در جلسه کمیته مدیریت اجرائی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 بررسی برنامه اعتباربخشی در جلسه کمیته مدیریت اجرائی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

آئین نامه جدید اعتباربخشی بیمارستان در جلسه کمیته مدیریت اجرائی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بررسی شد

جلسه کمیته مدیریت اجرایی مرکز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان با حضور دکتر عبدالله پور رئيس مركز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر، دکتر فریور مدیر و سایر اعضاء در دفتر رئیس این مرکز برگزار گردید.

در این جلسه اهداف كلان برنامه استراتژيك به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و اعضا پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در ادامه آئین نامه جدید برنامه اعتبار بخشی درمانی بیمارستان مطرح شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  • کد خبر : 8460
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی