روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بررسی روند اجرای اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
در جلسه تیم مدیریت آموزشی، روند اجرای اعتباربخشی آموزشی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بررسی شد
بنا بر اعلام معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان سومین جلسه تیم مدیریت آموزشی این مرکز در سال جاری روز سه شنبه 31 خرداد 1395 در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید.
دکتر داریوش پهلوان معاون آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر که ریاست جلسه را نیز بر عهده داشت با اعلام این خبر اضافه کرد در این جلسه کلیاتی از پیشرفت برنامه اعتباربخشی آموزشی بیمارستان از آغاز برنامه در شهریور ماه 94 تاکنون ارائه گردید و در خصوص سنجه های محور پایش و ارزیابی عملکرد آموزشی در مرکز با اعضای تیم مدیریت آموزشی بیمارستان بحث و تبادل نظر شد.
لازم به ذکر است که برنامه اعتباربخشی آموزشی و پژوهشی بیمارستان های آموزشی از آبان ماه 94 بصورت رسمی به بیمارستان های آموزشی ابلاغ شده و بیمارستان های آموزشی موظف به تطبیق شرایط آموزشی و پژوهشی خود با سنجه های مندرج در این برنامه می باشند.
در برنامه اعتباربخشی آموزشی، ابعاد مختلف عملکرد يك بيمارستان که آن را براي ارائه آموزش باليني در سطوح مختلف مناسب می سازد از سوي کارشناسان خبره اين امر مورد بررسي قرار گرفته و انطباق آنها با استانداردهاي تعريف شده موجود ارزيابي مي گردد.
همچنین یادآور می گردد اعضای تیم مدیریت بیمارستان متشکل از ریاست بیمارستان، معاون آموزشی و پژوهشی، مدیران گروه های آموزشی، روسای بخش های آموزشی، سوپروایزر آموزشی و مسئول واحد توسعه آموزش بالینی مر کز می باشند.
