روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بررسی مسائل بخش اورژانس در جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد
سومین جلسه کمیته بحران و بلایای و کمیته اورژانس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان با حضور دكتر عبداله پور رئیس بیمارستان و ساير اعضای كميته در تاریخ 9 تیر ماه 95 در دفتر ریاست برگزار شد.
به گزارش عندلیب دبیر کمیته بحران و بلایای مرکز، در این جلسه که با حضور دکتر اطهری مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه و سایر اعضای کمیته برگزار گردید در خصوص بازبینی و ویرایش لیست اعضای سامانه مدیریت بحران بیمارستان و همچنین بازنگری و ویرایش برنامه جامع مدیریت بحران بیمارستان بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در جلسه کمیته اورژانس مرکز کوثر نیز مسائل و موضوعات مهم نیازمند پیگیری بخش اورژانس با هدف افزایش سرعت و کیفیت خدمات این بخش مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
به گفته ورامینیان دبیر کمیته اورژانس، نصب پرده در بخش سرپائی، تامین نیروی انسانی مورد نیاز، نحوه تریاژ بیماران و نظارت بر ثبت کامل مستندات پزشکی بخصوص در مورد بیماران سرپائی از جمله مهمترین موارد مورد بحث در این جلسه بود.