بررسی نحوه توزیع و درصد اشغال تختهای بیمارستان و بخش اورژانس در کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر

برگزاری جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس

بررسی نحوه توزیع و درصد اشغال تختهای بیمارستان و بخش اورژانس در کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر

جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

بنا بر گزارش دبیر کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ 29 دی ماه 94 برگزار شد. در جلسه این دو کمیته که با حضور ریاست بیمارستان و اعضای کمیته برگزار گردید در خصوص مهمترین موارد مرتبط با اهداف و آئین نامه کمیته در حوزه آمادگی و مقابله با بحران های احتمالی و تجهیز و تقویت بخش اورژانس بیمارستان بحث و تبادل نظر گردید. آقای عندلیب و خانم رحمانیان دبیران این دوکمیته موارد زیر را از اهم موضوعات و مصوبات این جلسه کمیته اعلام کردند: - بررسی نحوه توزیع و درصد اشغال تختهای بیمارستان و بخش اورژانس در کمیته بحران و بلایا و اورژانس بیمارستان و امکان پیش بینی فضای لازم جهت انتقال بیماران سرپائی در بخش اورژانس - اصلاح فرم های تریاژ و نظرسنجی بیماران بخش اورژانس - گزارش و ارزیابی نحوه اجرای مانور دور میزی بحران که در تاریخ سوم دی ماه 94 با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در محل بیمارستان کوثر سمنان برگزار گردید و مثبت ارزیابی کردن مجموع عملکرد تیم مدیریت بحران بیمارستان در فراخوان، نحوه حضور و آمادگی نیروها و بخش های بیمارستان - تقدیر و تشکر از اعضای مشارکت کننده در مانور دور میزی بحران - گزارش بازدید انجام شده توسط ریاست محترم دانشگاه از بیمارستان (در تاریخ 26 دی ماه ساعت 3 بامداد) در خصوص بررسی سیستم گرمایش بیمارستان و ابراز رضایت ایشان از مجموعه اقدامات انجام شده در این خصوص - درخواست تهیه لمینت رنگی لیست اعضای سامانه فرماندهی و مدیریت بحران بیمارستان و نصب در بخش های مدیریتی بیمارستان - تعیین آقای یحیی به عنوان مدیر برنامه های مرتبط با آتش نشانی و اطفای حریق در بیمارستان بر اساس سنجه های اعتباربخشی - لزوم بازنگری و بومی سازی شرح وظایف اعضای سامانه فرماندهی و مدیریت بحران بیمارستان
  • کد خبر : 5827
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی