روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بررسی پیشنهادات و شکایات وارده در جلسه کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان
جلسه کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار شد
جلسه کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار شد .
بنا بر گزارش روابط عمومی مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر، کمیته اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر امروز پنجم مرداد ماه با حضور دکتر عبداله پور رییس بیمارستان و اعضای کمیته برگزار شد.
دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی مرکز در این خصوص گفت: در این جلسه پس از پیگیری اجرای مصوبات جلسه قبل، کلیه شکایات وارده به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان در یک ماهه اخیر به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته در این خصوص تبادل نظر کرده و در نهایت تصمیمات لازم برای برطرف کردن نواقص موجود در نحوه ارائه خدمات و نیز افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان اتخاذ گردید.
همچنین در این جلسه فرم های نظرسنجی بیماران و پرسنل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.