برگزاری جلسه کمیته خطاهای درمانی

برگزاری جلسه کمیته خطاهای درمانی

 جلسه کمیته خطاهای درمانی

جلسه کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

جلسه کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد. در این جلسه که با حضور اعضای کمیته خطاهای درمانی بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ 30 مهر ماه 94 در محل اتاق ریاست بیمارستان برگزار شد، ضمن بررسی موارد خطاهای درمانی گزارش شده طی یک ماه اخیر، راهکارها و مداخلات لازم ارائه شد. همچنین مقرر شد جلسات آموزشی مجزا جهت پرسنل داروخانه، آزمایشگاه و دفتر پرستاری توسط مسئولین هر یک از بخش ها برگزار شود.
  • کد خبر : 4925
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی