روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
برگزاری دوره آموزشی مقابله با استرس و فشار روانی در محیط کار
دوره آموزشی مقابله با استرس و فشار روانی در محیط کار در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد
دوره آموزشی مقابله با استرس و فشار روانی در محیط کار در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در این دوره آموزشی که با شرکت کارکنان رده های مختلف شغلی بیمارستان برگزار گردید، عبدالهی کارشناس روانشناسی در خصوص عوامل استرس زای محیط کار در بیمارستان و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن سخنرانی کرد.
یادآور می گردد در این دوره آموزشی بیش از 80 نفر از پرسنل مرکز شرکت کردند.
لینک کوتاه خبر :