برگزاری کمیته طب و انتقال خون در بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری کمیته طب و انتقال خون در بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری کمیته طب و انتقال خون در بیمارستان کوثر سمنان

 برگزاری کمیته طب و انتقال خون در بیمارستان کوثر سمنان

کمیته طب و انتقال خون روز شنبه سوم بهمن 94 در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار گردید

کمیته طب و انتقال خون روز شنبه سوم بهمن 94 در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر برگزار گردید. در این کمیته که با حضور دکتر فریور مدیر بیمارستان، دکتر مونسان، دکتر قهرمانفرد و سایر اعضا برگزار گردید، درخصوص درخواست آزمایشهای خونی و مسائل مرتبط با بانک خون بحث و گفتگو شد. در ادامه مقرر شد نامه ای به بانک خون ارسال و ذکر گردد، باز خورد گزارش عوارض خون به این مرکز ارسال شود و همچنین طبق مصوبات این کمیته از تاریخ 12 بهمن 94 کلیه درخواستهای خون ارسالی از بخش ها باید دارای تشخیص باشد و یا علت در خواست خون ذکر گردد.
  • کد خبر : 5879
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی