تقدیر از پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

تقدیر از پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

تقدیر از پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

 تقدیر از پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

مسئولین بیمارستان کوثر سمنان به مناسبت روز پرستار از تلاش شبانه روزی پرسنل گروه پرستاری بیمارستان تقدیر و تشکر کردند

مسئولین بیمارستان کوثر سمنان به مناسبت روز پرستار با پرستاران دیدار کردند. به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و به جهت «نکوداشت روز پرستار» مسئولین مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان در تاریخ 25 بهمن ماه 94 با حضور در بخش های مختلف بیمارستان با اهدای شاخ گل و شیرینی از زحمات بیدریغ پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان تقدیر و تشکر نمودند. دکتر عبدالله پور رئیس بیمارستان کوثر سمنان ضمن تبريك ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار از زحمات اين قشر دلسوز و ایثارگر تقدير كرد. وی با بر شمردن نقش پرستار گونه حضرت زينب (س) در حوادث كربلا، ايشان را عامل مهمي در بقاء اين واقعه در تاريخ دانستند. رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر اهميت شغل پرستاري را واضح و روشن خوانده و گفت: پرستاری شغل شريفي است و هركس با هر دين و هر مسلكی كه دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع مي كند. در پایان تیم مدیریتی بیمارستان به دیدن پیشکسوت پرستاری بیمارستان، ضمیری رفتند و از زحمات ایشان طی سالیان گذشته تقدیر کردند. جهت مشاهده تصاویر این دیدار لطفا به بخش گالری عکس سایت مراجعه نمایید.
  • کد خبر : 6250
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی