تقدیر و تشکر بيمار میراخوری از پرستاران و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

تقدیر و تشکر بيمار میراخوری از پرستاران و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

 تقدیر و تشکر بيمار میراخوری از پرستاران و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

پرستاران بیمارستان کوثر واقعا زحمتکش و دلسوز هستند و اینجانب از آنان بسیار سپاسگزارم

قدردانی بیمار میرآخوری از تلاش پرستاران، پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

بیمار میرآخوری طی نامه ای به دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان از تلاش بی دریغ پرستاران، پزشکان و پرسنل بخش داخلی زنان این مرکز در درمان خود تقدیر و تشکر كرد.

این بیمار در این نامه از زحمات کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز مخصوصا شاغلین در بخش بستری داخلی زنان تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از این نامه آمده است: پرستاران بخش داخلی زنان واقعاً زحمتکش و دلسوز هستند و اینجانب از آنان بسیار سپاسگزارم.

 

  • کد خبر : 8497
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی