روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
تقدیر و تشکر بيمار میراخوری از پرستاران و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان
پرستاران بیمارستان کوثر واقعا زحمتکش و دلسوز هستند و اینجانب از آنان بسیار سپاسگزارم
قدردانی بیمار میرآخوری از تلاش پرستاران، پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
بیمار میرآخوری طی نامه ای به دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان از تلاش بی دریغ پرستاران، پزشکان و پرسنل بخش داخلی زنان این مرکز در درمان خود تقدیر و تشکر كرد.
این بیمار در این نامه از زحمات کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز مخصوصا شاغلین در بخش بستری داخلی زنان تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این نامه آمده است: پرستاران بخش داخلی زنان واقعاً زحمتکش و دلسوز هستند و اینجانب از آنان بسیار سپاسگزارم.
لینک کوتاه خبر :