جلسه مشترک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر و سازمان انتقال خون
جلسه مشترک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر و سازمان انتقال خون
جلسه هماهنگی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر و سازمان انتقال خون با حضور مسئولین طرفین برگزار گردید
روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان:
جلسه هماهنگی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر و سازمان انتقال خون با حضور مسئولین برگزار گردید.
دکتر فریور مدیر بیمارستان در این خصوص گفت: در این جلسه که با حضور مسئولین مرکز کوثر و سازمان انتقال خون شهرستان سمنان در دفتر ریاست برگزار گردید، فرایند پلاسمافریز و فرایندهای خونی کاملاً بازنگری شد.
وی در ادامه بیان داشت: مقرر گردید پس از هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه و اداره حقوقی، نسبت به عقد تفاهم نامه مابین مرکز و سازمان انتقال خون برقرار گردد و تعرفه های جدید برقرار گردد.
لینک کوتاه خبر :