قدردانی پنج خانواده بیمار از تلاش پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

قدردانی پنج خانواده بیمار از تلاش پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

 قدردانی از تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان کوثر سمنان

خانواده های بیمار صفا، بیمار امینیان، بیمار جواهری، بیمار ذوالفقاری و بیمار قنبری از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر کردند

طی ده روز اخیر خانواده های پنج بیمار با نصب پلاکارد و ارسال نامه از زحمات پرسنل و پزشکان این مرکز تقدیر کردند.
 
خانواده های بیمار صفا، بیمار امینیان، بیمار جواهری، بیمار ذوالفقاری و بیمار قنبری از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر کردند.
 

در متن تقدیرنامه خانواده صفا آمده است:

اکنون که به توفیق و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و دعای خیر مردم، سلامتی و عافیت به پدرمان بازگشته، بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های بی منت و شبانه روزی و مستمر شما عزیزان که در طول بستری ایشان نهایت لطف و محبت خود را ابراز کرده اید، صمیمانه قدردانی نماییم.

در این تقدیر نامه از پزشکان مرکز دکتر انبارلوئی، دکتر اعرابیان، دکتر علیرضا همتی و پرستاران، بهکاران و پرسنل بخش های جراحی مردان، اورژانس و ICU جراحی تشکر شده است.

همچنین در تقدیر نامه خانواده امینیان آمده است:

بدینوسیله از زحمات و تلاش فراوان آقای دکتر ملک و پزشکان و پرسنل محترم بخشهای ICUداخلی و CCUو داخلی زنان تشکر و قدردانی بعمل می آوریم.

در تقدیرنامه همراه بیمار محمد جواهری ساکن گرمسار نیز آمده است: اینجانب محمد کردان همراه بیمار محمد جواهری از پرستاران، پزشکان و بهکاران بخش داخلی مردان تشکر و قدردانی می نمایم.

خانواده بیمار ذوالفقاری نیز با تهیه و تقدیم بنر از پزشکان و بیماران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمودند.

متن بنر فوق به شرح زیر می باشد: بدینوسیله از ریاست محترم بیمارستان و سرکار خانم دکتر قهرمانفرد و کلیه اساتید و پرسنل بخش ویژه داخلی و بخش داخلی زنان که در امر درمان و بهبودی بیمار ذوالفقاری نهایت سعی و تلاش خود را نموده اند، کمال تشکر و تقدیر را  داریم، موفقیت روز افزون آنها را از ایزد منان خواستاریم.

خانواده بیمار طاهره قنبری نیز با ارسال نامه از پزشکان، پرستاران و بهکاران بخش آی سی یو داخلی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمودند. لازم بذکر است بیمار قنبری مدتی در بخش آی سی یو داخلی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر  بستری بود.

 

 

  • کد خبر : 8863
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی