روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
قدردانی پنج خانواده بیمار از تلاش پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان
خانواده های بیمار صفا، بیمار امینیان، بیمار جواهری، بیمار ذوالفقاری و بیمار قنبری از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر کردند
در متن تقدیرنامه خانواده صفا آمده است:
اکنون که به توفیق و عنایات حضرت ولیعصر(عج) و دعای خیر مردم، سلامتی و عافیت به پدرمان بازگشته، بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های بی منت و شبانه روزی و مستمر شما عزیزان که در طول بستری ایشان نهایت لطف و محبت خود را ابراز کرده اید، صمیمانه قدردانی نماییم.
در این تقدیر نامه از پزشکان مرکز دکتر انبارلوئی، دکتر اعرابیان، دکتر علیرضا همتی و پرستاران، بهکاران و پرسنل بخش های جراحی مردان، اورژانس و ICU جراحی تشکر شده است.
همچنین در تقدیر نامه خانواده امینیان آمده است:
بدینوسیله از زحمات و تلاش فراوان آقای دکتر ملک و پزشکان و پرسنل محترم بخشهای ICUداخلی و CCUو داخلی زنان تشکر و قدردانی بعمل می آوریم.
در تقدیرنامه همراه بیمار محمد جواهری ساکن گرمسار نیز آمده است: اینجانب محمد کردان همراه بیمار محمد جواهری از پرستاران، پزشکان و بهکاران بخش داخلی مردان تشکر و قدردانی می نمایم.
خانواده بیمار ذوالفقاری نیز با تهیه و تقدیم بنر از پزشکان و بیماران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمودند.
متن بنر فوق به شرح زیر می باشد: بدینوسیله از ریاست محترم بیمارستان و سرکار خانم دکتر قهرمانفرد و کلیه اساتید و پرسنل بخش ویژه داخلی و بخش داخلی زنان که در امر درمان و بهبودی بیمار ذوالفقاری نهایت سعی و تلاش خود را نموده اند، کمال تشکر و تقدیر را داریم، موفقیت روز افزون آنها را از ایزد منان خواستاریم.
خانواده بیمار طاهره قنبری نیز با ارسال نامه از پزشکان، پرستاران و بهکاران بخش آی سی یو داخلی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر تقدیر و تشکر نمودند. لازم بذکر است بیمار قنبری مدتی در بخش آی سی یو داخلی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بستری بود.