برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت
پایش برنامه عملیاتی در کمیته بهبود کیفیت بیمارستان کوثر سمنان
میزان پیشرفت برنامه عملیاتی سال 94 در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان بررسی شد
جلسه پایش برنامه عملیاتی و عملکرد اهداف اختصاصی در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر برگزار شد.
دکتر فریور مدیر بیمارستان در این خصوص گفت: این جلسه برای بررسی و پایش اهداف کلی و اختصاصی برنامه عملیاتی واحدها و بخش های مختلف بر اساس اهداف استراتژیک بیمارستان انجام شد و مسوولین مربوط در خصوص روند اجرای آن توضیحات کامل دادند.
دکتر فریور در ادامه توضیح داد: این جلسه با توجه به نزدیکی به پایان سال و پایش برنامه عملیاتی مرکز اموزشی پزوهشی درمانی انجام شد.
یادآور می گردد این جلسه در تاریخ 27 بهمن 94 با حضور دکتر عبدالله پور رییس بیمارستان، دکتر فریور مدیر، دکتر پهلوان معاون پژوهشی مرکز، خانم ذوالفقاری مشاور درمان و مسوولین پیگیری برنامه های عملیاتی سال 94 برگزار گردید.
لینک کوتاه خبر :