روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی
.
پیاده روی پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی
کارکنان و پرسنل عضو بسیج مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان صبح روز دوشنبه 26 مهرماه همزمان با اولین روز هفته تربیت بدنی به پیاده روی در محوطه بیمارستان پرداختند.
دکتر فریور مدیر مرکز ضمن تشکر از شرکت کنندگان اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه افزایش روحیه پرسنل و تشویق به ورزش همگانی بوده که بدون شک تاثیر مستقیم در بهبود سلامت و بهره وری کارکنان این مرکز دارد.
لینک کوتاه خبر :